امتحان کنید:منو جدید در موتور جستجو گوگل
عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


امتحان کنید:منو جدید در موتور جستجو گوگل

امتحان کنید:منو جدید در موتور جستجو گوگل

با انتشار شبکه اجتماعی گوگل پلاس،بزرگترین موتور جستجو جهان نیز شاهد تغییراتی مانند اضافه شدن ظاهر و تولبار جدید،ابزارهای ویژگی های اجتماعی همچون Search Plus و.. بود.

انزل وب

به گزارش State of Search reports گوگل در حال آزمایش و اضافه کردن یک منو جدید به موتور جستجو خود است که ابزار به اشتراک گذاری (Share)،اعلان ها (notification) گوگل پلاس و قسمت اکانت را که در تولبار مشکی بالای صفحه موتور جستجو گوگل قرار داشت حذف میکند و آنرا به صورت مستقل در قسمت بالا صفحه قرار میدهد.

انزل وب

شما نیز میتوانید توسط ترفندی که در ادامه معرفی میکنیم این منو جدید را به موتور جستجو گوگل و تمامی سرویسهای آن اضافه کنید.

شما برای انجام اینکار به کنسول Developer مرورگر خود نیاز دارید.برای نمایش این ابزار در مرورگر گوگل کروم کلید ترکیبی CTRL + SHIFT + I نگه دارید،در فایر فاکس CTRL + SHIFT + K را نگه دارید ،در اینترنت اکسپلورر نسخه ۸ به بالا کلید F12 و سپس به تب Console را انتخاب کنید و در سافاری CTRL + ALT + I و سپس تب Console را انتخاب کنید.

سپس کد موجود در این فایل را کپی و در صفحه کنسول Developer وارد کنید و سپس دکمه Enter را فشار دهید تا صفحه Refresh و تغییرات اعمال شوند.(اگر از دامنه Google.co.uk استفاده میکنید google.com درون کد را به google.co.uk تغییر دهید)

انزل وب

در نهایت شما میتوانید این منو جدید گوگل را مرورگر خود مشاهده کنید.

انزل وب

باید امیدوار بود که گوگل با ایجاد اینگونه تغییرات،ساختار ساده خود را همچنان حفظ کند و با تغییرات و اضافه نمودن ویژگی های متعدد باعث نارضایتی کاربران نگردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: برنامه نویسی، کامپیوتر، ترفندستان، ترفند های کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: امتحان کنید:منو جدید در موتور جستجو گوگل,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.